تمامی پرسش ها درباره راهنمای سفارشات در وبسایت بروکس را در این صفحه دنبال کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی تماس بگیرید

در وب سایت روی گزینه “ورود/ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل و نام خود را وارد کرده  بر روی آیکن “دریافت کد یکبار  مصرف” ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.

پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.

روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و اطلاعات شخصی خود را ویرایش نمایید.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های بروکس بوده است و بروکس در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. شما می توانید با شماره پشتیبانی 75116-021 تماس حاصل نمایید و کارشناسان ما آماده راهنمایی شما هستند.

وارد سایت www.burux.ir شوید.

روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.

در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:

  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • رمز دوم کارت (بعد از تکمیل تمامی موارد بالا از طریق دکمه مربوطه در درگاه برای شما پیامک خواهد شد)
  • پرداخت و تکمیل نهایی

 

همواره از طریق درگاه بانکی وبسایت می توانید مبلغ شفارش خود را پرداخت نمائید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

سفارش شما از طریق پست و باربری طی 7  روز کاری تحویل شما می شود.

خیر، سفارش فقط برای کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان پذیر است و امکان رزرو کالاهای ناموجود وجود ندارد.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

تغییر مشخصات هر زمان در پروفایل کاربری امکان پذیر است اما این نکته را مد نظر داشته باشید که تغییر مشخصات پس از ثبت سفارش برای سفارش بعدی شما صورت می گیرد.

در صورتی که پس از ثبت سفارش درخواست تغییر آدرس ارسال را دارید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

در صورتی که تا سررسید تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

شما می توانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را تا قبل از پرداخت نهایی لغو نمایید.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از تماس تلفنی با بروکس، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با شماره های 75116-021 و 75059500-021 تماس بگیرید.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و تماس تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت تعویض مرجوعی وجه ، صورت می گیرد.